Модуль 1. Лінійні алгоритми > Урок 1.2. Лінійні алгоритми. Мета проекту. Малювання у Scratch.
ВІдеоматеріал до уроку: https://www.youtube.com/watch?v=jSs9axeyBHs
ВІдеоматеріал до уроку: https://www.youtube.com/watch?v=jSs9axeyBHs
Завдання 1
(7 можливих балів)
1. Який алгоритм називається лінійним?
2. Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?
3. Яка найменша частина середовища Scratch використовується для створення скриптів?
4. Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...
5. Що таке алгоритм?
6. Як можна створити новий персонаж в Scratch?
7. Лінійний алгоритм — це ...
Я не можу перевірити
ОтветитьУдалить